Η Olympic Air στα πλαίσια στελέχωσης των εκδοτηρίων της στο Διεθνή
Αερολιμένα Αλεξανδρούπολης “Δημόκριτος” αναζητά υποψήφιους για την
κάλυψη της θέσης “Sales Desk Agent”.
Καθήκοντα θέσης:
Απευθείας πώληση αεροπορικών εισιτηρίων της Οlympic Air, ορθή εξυπηρέτηση των επιβατών σχετικά με την κράτηση, έκδοση και αλλαγή των εισιτηρίων τους, βάσει των εταιρικών κανονισμών και IATA RESO , είσπραξη τελών και οφειλών, συνδεόμενων με το αεροπορικό ταξίδι.
Απαραίτητες γνώσεις και προσόντα για την κάλυψη της θέσης θεωρούνται τα ακόλουθα:
1. Εργασιακή εμπειρία στην έκδοση εισιτηρίων και γνώση αεροπορικού συστήματος κρατήσεων
2. Προσανατολισμός στην πώληση και εξυπηρέτηση επιβατών
3. Πελατοκεντρική προσέγγιση επιβατών ιδιαίτερα σε περιπτώσεις εκτάκτων συνθηκών (ματαιώσεις, καθυστερήσεις και απώλεια ανταποκρίσεων), σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές Διατάξεις και τις εταιρικές διαδικασίες.
4. Γνώση και χρήση συστήματος SAP θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν για τη διαχείριση του ταμείου ημερήσιας είσπραξης
5. Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
6. Επιθυμητή η γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα μέχρι την Παρασκευή 09/03/2012 με e-mail στο hr@olympicair.com ή με FAX στο 210 – 660 7251 αναφέροντας τον τίτλο θέσης “Sales Desk agent”.
E-mail Επικοινωνίας: hr@olympicair.com & hr@olympic-handling.aero
Καθήκοντα θέσης:
Απευθείας πώληση αεροπορικών εισιτηρίων της Οlympic Air, ορθή εξυπηρέτηση των επιβατών σχετικά με την κράτηση, έκδοση και αλλαγή των εισιτηρίων τους, βάσει των εταιρικών κανονισμών και IATA RESO , είσπραξη τελών και οφειλών, συνδεόμενων με το αεροπορικό ταξίδι.
Απαραίτητες γνώσεις και προσόντα για την κάλυψη της θέσης θεωρούνται τα ακόλουθα:
1. Εργασιακή εμπειρία στην έκδοση εισιτηρίων και γνώση αεροπορικού συστήματος κρατήσεων
2. Προσανατολισμός στην πώληση και εξυπηρέτηση επιβατών
3. Πελατοκεντρική προσέγγιση επιβατών ιδιαίτερα σε περιπτώσεις εκτάκτων συνθηκών (ματαιώσεις, καθυστερήσεις και απώλεια ανταποκρίσεων), σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές Διατάξεις και τις εταιρικές διαδικασίες.
4. Γνώση και χρήση συστήματος SAP θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν για τη διαχείριση του ταμείου ημερήσιας είσπραξης
5. Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
6. Επιθυμητή η γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα μέχρι την Παρασκευή 09/03/2012 με e-mail στο hr@olympicair.com ή με FAX στο 210 – 660 7251 αναφέροντας τον τίτλο θέσης “Sales Desk agent”.
E-mail Επικοινωνίας: hr@olympicair.com & hr@olympic-handling.aero
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου